Don't hate me because i'm beautiful. Hate me because i'm a bitch!

Jag är nu äntligen hemma från jobbet. Hua va segt de ha varit idag. Jobbigt att sitta där när man vet att man har 200 saker att göra hemma. Nyqvist har spenderat hela dagen med dennis johansson på birsta och sen spenderarhan 1 timme med mig sen åter med dennis. Trevlig pojkvän man har. Iaf så när jag kom hem från jobbet så for vi på ica sen åkte vi och fläska max <3 Gott! Nu har jag slagit in alla äckel julklappar och är klar med allting som har med julen att göra! Nyqvist kommer snart hem då ska han få färga håret på mig bara fatt jag inte orkar göra de själv. Han gillar de. Fick även min julklapp av han ikväll bara fatt jag behöver den imorrn. De va en plattång, tror ni nattis va happy lr ? JA! De va verkligen behövligt. Och imorrn ska jag åka och hämta ut skorna på posten. De är ju ännu jävla bättre. Herregud så bra de går nu.
Bäbisarna hade varit galna idag när jag va på jobbet men nu ligger dom och gosar med mig. Igår när jag gick och la mig så följde dom efter. Sen gick jag ut och la mig vid tv.n då går dom efter mig dit och sen även vidare ytterligare en gång till sängen. Tuuuur dom är så jävla söta så ja bara vill äta upp dom!
Dagen imorrn kommer förhoppningsvis bli lugn. Jag tänker inte lägga på nån stress för 5 öre. Ska åka och hämta de där paketet sen ska jag hem och sova satt jag kan hålla humöret hyffsat på plats imorrn. Misstänker att de kommer brinna 10000 gånger om. Patte och Felix ska ut till farmor och farfar och fira lite där så då ska jag försöka bara lugnt och fint samla tålamod inför hela kvällen. Sova en stund, kanske en sväääng på max. Äta lite karra och bara mysa med mig själv! Nu ska jag plocka ihop de sista sen blir de kvällen.
Gonatt!
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback