tjocksockar

Jaha nu sitter jag här, natten har varit lugn än så länge. PepparPeppar! Börjar faktiskt känna mig trötter nu, inte direkt en bra tid. Känns som om natten kommer att bli väldigt lång. Förhoppningsvis så susar den bara iväg och sen får jag åka hem och krypa ner i en varm säng och sova. Skönt! Imorrn måste jag iaf sätta mig och kolla vad vi ska beställa för tv kanaler. Måste ju få igång tv,n nu när det börjar bli kallt ute. Bra sugen att ta hockeyn också men vi fååår väl se vad grabbarna hemma säger. Dom ska säkert ha nå annat skit. Det är så ruskigt kallt på jobbet så de är inte klokt, sitter här med munkjackan och är iskall om händerna. Skulle behöva tjocksockar och mjökisar istället. Nu ska jag gå in till mami och titta vad hon håller på med.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback