snabbsms

Nu är snart natten över, och helt otroligt så har jag inte vare trött en ända gång på hela natten. Super skönt att slippa sitta och titta i kors från att man kommer tills man ska gå hem. Iaf så för en stund sedan ramla de in ett sms på min mobil från snabbsms, även att det inte stog vem de va ifrån. Sånt där jävla fix kan reta slag på mig. Jag är ju så jävla nyfiken så de är inte klokt. Ifs så förstår man ju nästan varför "den" inte skrev vem de va ifrån men iaf. SKRIV VEM DE ÄR ! Nu kommer jag ligga sömnlös om nätterna bara för att fundera på dehär. Skit jobbigt kommer ju de vara. Denna natten har också varit otroligt lugn, dom känner sig nog lugn när jag är här ;p Nu ska jag gå ett varv och sen ska jag torka golv. (=

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback