pizza?

Allså patte va iväg och köpte pizza förut. Det är så äckligt så de bara växer i mun på mig. Jag försöker gilla de, alla gillar väl pizza? Men de måste va bland de vidrigaste som finns. Sen jag fick felix vill jag bara spy när jag hör ordet pizza. Usch. Får nog fortsätta hålla mig till mina max hamburgare istället. Det går absolut inte att slå. Har iaf fått sovit en snutt till. Det här går ju aldrig hem känns de som. Skulle ju vara perfekt om man kunde sova 1 timme till iaf, men de gååår inte. Förhoppningsvis så piggnar jag på mig senare under kvällen. Det känns som världens största bakfylla. Huvudet är inte med och kroppen är så seg satt jag orkar inte ens kliva upp. Också regnar de. Kul. Inte min dag idag.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback