Linden

Nu har jag gjort klar allting som behövdes göras, packade även upp alla ikea saker, super kul va ju de. Vaknade vid halv 3 då for jag till mami och hämtade felix sen for vi hem och städade. Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och åka iväg på jobbet igen. Sen hade de blivit nå fel på jobbet, jag skulle jobba lördag, söndag natt men då stog jag även uppskriven på måndag natt så nu måste jag ringa imorrn och höra om jag ska jobba lr inte? Gillar inte när de ska trassla sig. Jobbar även med mami inatt så hon skulle hämta mig så slipper jag köra imorrn när jag är som ett kryss i ögonen. Hon har ju lite mer vana än mig med tanke på att hon ha jobba natt i 15 år. Tur man har henne asså. Christian är här nu iaf och han och nyqvist ska spela tv.spel hela natten antar ja. Ofta man är frivilligt uppe en hel natt då. Ikke. Man kan ju bara hoppas att de larmar mer än en gång inatt. Så de inte blir dööö tråkigt. Nu ska jag göra mig klar... Sen får gärna den som skickade sms till mig träda fram och säga vem de va.....
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback