(=)

Idag finns det massor att göra, måste ner till timrå och fixa massa saker, sen måste jag försöka få bort den konstiga lukten i tvättmaskinen, jag har köpt kliorin så nu jävlar ska de bli bra.  Felix klämde tån i dörren imorse, jag bara undrar hur man kan lyckas med de. Fast dom små lyckas väl med det mesta dom. Iaf så igår kväll fick jag en helt underbar massage av patte, de va så jävla skönt satt jag somna, jag hatar verkligen när nån ska trycka på ryggen för det gör så jävla ont, men igår lyckades han till det bästa. Det blir fler gånger de. Felix har på morgnen hållt på att smälla 5000 ballonger, tur att det låter så lite. Alvin blir livrädd till döden. Ihelgen kommer moa och nicke upp med lilla bäbisen vars namn är hanna. Gud så mysigt och få gosa på en liten. Sen ska vi iväg till mami och fixa lite. Ikväll skulle Haileen och Munter komma upp och hälsa på. Det blir ju säkert mysigt. Haileen har beställt mat. Hungriga unge. Sen vaknade jag till världens bästa sms imorse. Favoriten vare såklart. Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig neröver.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback