vindar!

Dagen började med att vi vaknade och klev upp vid halv 9 tror ja hon va så då gjorde vi oss i ordning och for iväg och tränade sen åkte vi hem och jag somnade som en stock. Älskis väckte mig vid 17.20 och sa hejdå för han skulle åka och jobba. Solen sken ute och jag hade ingenting att göra så då gick ja på en promenad, synd bara att de blåser så mkt. Imorrn ska vi åka upp till Hudiksvall på Dollar med Pattes mamma och kika lite. Mammas älskling ringde förut och frågade om han fick stanna hos mormor tills imorrn så jag får väl sukta efter han en dag till då. Sitter nu och kollar på hockeyn och de blir fan aldrig någon mål, skit tråkigt. Patrik kommer väl snart så vi får bädda ner oss och titta på lite filmer vi lånade av sara&hans. Är inte så mkt mer som händer just nu faktiskt förutom att Roffe alltid slänger ut maten. Börjar fundera starkt på om han inte tycker om den för så fort han får ny mat så krafsar han ut allt och sen vänder han på skålen!? knäppt! Och den här askan som ska inta sveriges gator VART ÄR DEN? Alla tjatar och gnäller men ikke kommer de nånting lr. Nu ska ja måla mina naglar och kolla klart på ishockeyn.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback