tisdag!

I Tisdags for felix till umeå upp till mormor gulli och hälsa på lite. Patrik skulle  iväg på bandyn och jag sa åt honom att stanna hemma men halv 10 ringer puckot och har hett av ledbandet i foten, så de va de bara hämta kryckorna. Tänk om han hade lyssna på mig. Även att i tisdags så förlorade färjestad mot skellefteå och jag slog sönder en ljuslyckta. Underbar Tisdag. Igår drog jag med mig min handikappade pojkvän in på birsta och kika lite och han gnällde över dom där små kryckorna så till slut fick ja sätta han i en rullstol, fruktansvärt behändigt. Nu är det Torsdag och jag är vaken helt ensam, nyqvist ska alltid sova bort hela dagarna. Jag hoppades verkligen på sol idag men de ser jävligt mörkt ut må ja säga. På lördag far vi till finland jag, kryckan, och hål i huvve, tur att de låter så bra. Nu ska ja kura ner mig i sängen och mysa.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback