sicksicksick

Hade skit svårt att somna igår, kände på mig att kroppen sa ifrån. Och precis som ja kände så vaknade jag sjuk i morse, as ont i halsen och jätte förkyld och äckligt. Bara ligga och ta de lugnt då. Felix sitter här och tittar på film och vill pussa mig vilket han inte ska. Inte så himmla kul när barnen blir sjuka inte. Det är så skönt när han är hemma igen, man blir så rastlös när han åker iväg. Också dessa Bakugan är fruktansvärt jobbiga, försvinner en så blir de söka som en dåre tills man hittar den. Felix har 9 st så de är ganska många att hålla reda på. Förhoppningsvis så slutar dom vara så poppis bland barnen nu så han lägger dom i nån låda och glömmer dom. Senare idag ska vi åka till vettis med sixten som fortfarande är sjuk och fnyser och fräser men ändå ska han tjuras med att vara ute. Stupid! Nu ska ja klä på mig varma kläder så man slipper frysa ihjäl! Och Felix säger att jag ska skriva hej så nu skriver jag HEJ! /från felix

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback