RUBRIK

Vaknade imorse av att mamma ringde kl 06.40 och sa att hon hade slutat. Fick skit panik för hon brukar ju inte sluta förns 07.00 nångång så då vart de stressen men lyckades få med mig nycklar mobil internet pengar tvätten så ja lyckades jävligt bra ändå. Kom iaf upp till mami och fikade lite sen gick jag och felix ut i solen och har precis nu kommit in. Han höll på att hoppa sönder studsmattan ett tag där. När mammsen vaknar ska ja verkligen tjata om att hon ska följa med in på birsta och bara känna lugnet ett tag. Men känner jag min mamma rätt så blir de tvär nej för hon ska sitta ute i solen. Pappa har åkt till östersund idag och blir där tills på onsdag för idioterna där uppe vet inte hur man jobbar, lr nått sånt. Så mamma känner sig säkert mörkrädd och osäker så därför vill hon ha oss här. ;) Ja som ja sa så åkte vi tidigt imorse och patte skulle på möte kl 10.00 så ja misstänkte att han inte hade ställt väckaren för han brukar förlita sig på att ja väcker han jämt. Så ringde han vid kvart över 8 och han hade faktiskt ställt väckaren men inte vaknat av den så de va ju tur ja ringde då. Utan mig skulle han sova bort hela livet tror ja. Nu är felix svält hungrig säger han så de är väl bäst jag fixar nånting till han då.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback