RUBRIK

Igår när vi vaknade gjorde vi oss iordning och for upp till kramfors på dollars med mami. Och jag tror att kramfors luft ikke va bra för varken mig och felix för vi vart sjuk så nu får vi dras med hosta feber och förkylning. Men mår  bättre idag iaf. Ska snart åka hem till älsk och krypa ner och mysa mig frisk tror ja. Dagen idag ska bara vara lugn och inte några hastiga rörelser. Felix har fått en basketboll och basketkorg och fotboll och fotbollsmål så han är så lycklig. Och det bästa med allting är att han verkligen har slutat med tutten nu. Han har inte haft någon tutte sen i söndags så är så himmla stolt över min lilla kille. Han väntar med spänning tills på fredag då han ska få paket av mormor fatt han har varit så duktig att sluta. Han har valt ut bakugan, som om han itne har tillräckligt med dom tycker jag. Nu ska ja se till satt jag får med mig allting hem satt vi kan åka nu.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback