massa skit.

Tänkte bara tillägga att patriks lag förlorade om de va nån som undra. Sen till de viktiga, Felix har besämt att han ska sluta med tutten idag så nu har han inte haft den på hela dagen. Det va lite tårar och snyft när han skulle lägga sig fatt han inte hade den men han va samtidigt jätte stolt över att han hade slängt bort dom också. Så duktig min kille. Sen pratade han med mormor nu ikväll och brast ut i tårar då också för han skulle dit och sova men mormor skulle infinna sig på lindgården inatt så de vart de ingenting med. Imorrn skulle hon plocka upp oss när hon for hem från jobbet, så han får väl gosa med henne dårå. Kommer inte ihåg om ja skrev de igår med iaf så tog HV71 SM-GULD så jävla skönt fast ja hatar dom, men vem som helst utom djurgården. Patrik smsa nu om att han va hungrig så nu skulle ja tydligen ställa mig och göra potatisgratäng mitt i jävla natten, lr ja kl blir väl 21.00. De är väl bara ta på sig kockkläderna och sätta igång då. Nu vart de mer skit än de egentligen skulle bli. Och mami jag vet du sitter och snokar i bloggen nu så gå från datorn och börja jobba!
^mnkw

Kommentarer
Postat av: mami

Min egen lilla pussgurka är det du det? Var redo imorgon kl 0715 för då kommer racern och jag, du kör och jag vilar!

2010-04-25 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback