Glader!!!!

Sitter här och äckel solen stirrar sönder tvn, tror jag ska köpa nå jävla stora rullgardiner som ska va nerdragen så fort solen ens kikar fram lite. USCH. Iaf så vaknade jag i morse och försökte få liv i patrik nyqvist, ungefär efter 2½timme så vaknade han till så då tjatade jag sönder hjärnan på han satt han hjälpte mig att möblera lite och som vanligt va han skit grinig hela tiden fatt allting va så jobbigt. Imorrn kl 07;00 står tvättstugan ledig men vette fan om ja orkar kliva upp då så de kanske får vänta ett tag med det med. Nu ska vi klä på oss och gå och titta på bandyn sen ner till mormor och prata med den där hunden dom har skaffa som felix håller så kär. Med andra ord SKIT SOL!
^mnkw

Kommentarer
Postat av: jeanette

Inte ett ord till om solen för då trycker jag ner dig i något surhål, tänk om inte sommarn och värmen fanns vad jäkla tråkigt bara kyla, tänk på det!puss puss

2010-04-25 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback