``

Dagen har varit så att vaknade imorse och gjorde ingenting typ, felix väckte mig kl 06:00 jag trodde ja skulle coola av. Iaf så gick han på dagis senare och jag gick hem och kollade på DirtyDancing. Sen låg vi bara och jag kände att jag vart väldigt sjuk när kl började närma sig möte på arbetsförmedlingen så då avbokade ja de, som tur är så känner jag mig mkt bättre nu ;) . Iaf så hämtade vi Felix på dagis sen gick han till gammelmormor medans jag for och köpte en borste vilket va typ 10 min sen åkte vi och hämta han och gjorde lite mat. Patrik har farit på jobbet och felix och jag sitter här i varsit hörn på soffan och bara stirrar på varann. Ska snart förbereda för dusch och kvällsrutiner sen blir de sängen på en gång. Som vanligt är jag så trött så ja håller på att somna sittandes. Iaf så är det ett jävla tjat om vad alla ska göra på sista april, ta och skit i de tycker ja om du inte är 14 och ska på fagga!!!!! USCH! Iaf så ska vi åka upp till mami då och grilla och felix ska väl få se på en brasa sen blir de raka vägen hem och hålla sig inne så man slipper se alla fyllproppar! Nu har felix smällt i sig en hel skål med glass utan att fråga om hans mamma vill smaka, tror ja måste killa han lite. Nu vill felix duscha !

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback