birsta

Vaknade i morse och då slog vi på en film och låg kvar i sängen och myste bara. Sen när vi klev upp tittade vi på våra bästa år och felix satt och tjata om att han inte ville se de. Ringde mami som ville att vi skulle åka med på birsta så  då gjorde vi de. Felix fick ett par skor och jag fick ett par älsklings mjukisar, hur sköna som helst. Nu sitter vi och väntar på att patte ska komma hem så ska vi åka och köpa en cykelhjälm till felix så vi kan ut och cykla i fin vädert. Skavsår har jag med både på hälen och uppe på foten så nu vet ja inte vad jag ska ha för skor längre. Känner mig allmänt less idag, kanske beror på att jag har möte på arbetsförmedlingen imorrn vilket är skit jobbigt, sen på fredag ska ja till tandis. hua. Nu kom patte.
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback