tvättstuga

Vaknade vid 7 i morse då slog vi på shrek och myste i soffan sen städade jag klä garderoben vilket va väldigt jobbigt, hua. Sen vid 14.00 va de tvätt så då gick vi och tvättade men eftersom mormors tvättstuga är så jävla dålig på torkining så gick jag och felix hem och hon gjorde klart åt oss, så nu har patte precis varit iväg och hämta tvätten. Chifen ringde och skulle ha skjuts så nu for och och gjorde de med så jag sitter här ensam och kollar på en super skit film som jag inte har sett 100 gånger. Felix somnade på en gång, han va super trött efter dagens aktiviteter. Imorrn är de födelsedagskalas för världens goaste tjej som har fyllt 1. Sen kanske jag förhoppningsvis hinner hem så ja kan se liiiiite av hockey iaf, skulle va trevligt. Igår vann sverige med 4-3 mot ryssland efter straffar så de va ju bra. Nu ska ja knyta mig och ligga och snusa på min lilla kille.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback