tre par skor

Klev upp i morse och tvättade fram till 12 sen gick jag och la mig fram till 14.00 seb vart de ner till mormor och hälsa på lite. Felix somnade på deras säng så under tiden då for vi bort och hämtade ut pengar som jag hade fått och tankade, sen ringde niklas och sa att vi skulle komma dit efter 18.00 för dom skulle bjuda på middag, tacos ;D . Fick även laddaren till datorn så de känns ju skönt att de är fixat äntligen. Fick även 3 par skor av cicci gumman, skit fina. Åkte hem och tittade på idol och sen på kändisjungeln och nu sitter jag här och är en gnutta irriterad över att jag får blue screen hela tiden, illa men sant som en fisk i vattnet. Imorrn ska vi ner till mormor och fira morfar sen blir de träffa älsklings gumman som är hemkommen från umeå över helgen, de blir mys.  På söndag ska vi iväg till evelina och hämta lite saker som hon har lånat sen blir de nog bara att ta de lugnt på kvällen. Nu ska ja titta om de går nånting bra på tv,n och sen krypa ner i sängen med felix och snusa på han lite.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback