rubrik

Vaknade 05.15 i morse när felix väckte mig och sa att vi skulle gå ner och fika ? aldirg i livet tänkte jag så vi slog på pippi uppe och låg och myste sen vid 7 ringde mamma då hade hon glömt nyklarna in så då fick ju ja pallra mig upp och öppna då. Då gick vi ner och fika på samma gång sen kolla vi lite på playhouse disney och bara sega. Sen ville felix gå ut och hoppa studsmatta så då gjorde vi de sen tog vi ludde och gick en långprommis i solen. Sen gick vi in och jag la mig på soffan en stund och filura medans han titta på film. Sen klev mamma upp vid halv 1 så då gick dom ut och jag gick upp och la mig, helt slut idag. Nu är de dom som ligger och sover och snarkar som små grisar. Har precis duscha så ska väl kanske klä på mig och torka håret.

I helgen blir de förmodligen paradisbadet om de finns ork. Pappa skulle åka upp till umeå kanske så de beror väl på han lite kankse. Sen ska ja bara ligga hemma och inte göra nånting. Gotta mig i soffan. Nästa helg ska vi åter igen kanske åka upp till loftsdalen med pattes family och mysa på , får se hur de blir. Nu ska ja blonda upp mitt hår lite satt de blir lite annorlunda, vilket jag förmodligen kommer ångra om några dagar.

en puss till patte också (K)


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback