nathalie.

Gud vilken jävla skit natt i natt asså, Somnade hyffsat tidigt igår kväll sen vid halv 2 flög både jag och patte upp ur sängen och bara titta på varann som 2 fån sen gick vi in i köket och drack och somnade om den fick klockan bli halv 4 nästa gång ja vaknade av att han höll på att dö, han är super förkyld så de låter som om han inte får nån luft, jag knuffa på han lite så han vart tyst och sen somnade jag om åter igen sen vid 5 vaknade jag igen och då klev jag upp och drack igen törstig? sen så fick kl bli hela halv 6 innan ja vakna nästa gång av att felix kom sen somnade vi om till halv 7 så de har inte varit någon vidare natt. Patte sa imorse att när han skulle lägga sig igår kväll hade ja vakna och fråga vad han gjorde då hade han sagt att han skulle bara gå till köket sen skulle han lägga sig då hade ja tydligen börja tok grina fatt han skulle gå till köket, jag måste ju ha drömmt nånting just precis då för ja minns ingenting. Sen klev vi upp och greja lite och har bara tagit de lugnt felix ha varit på dagis sina timmar sen gjorde vi bara mat och har legat vi tv.n och slappa. Nu ligger jag och väntar på att idol ska börja så man har nångting att göra.


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback