möblera?

Vaknade vid kanske 7 i morse då gick vi upp och fika sen frostade jag av frysen och städade lite här hemma. Patte kom hem sen gick vi ner till lekparken också svänge vi förbi hos mormor och fikade lite. Sen skulle felix absolut stanna där så då fick han väl göra de då. Imorrn ska vi iväg och titta på hus med mormor, hoppas de är fint. :D Sen kl 15.00 intar jag tvättstugan de ska bli så himmla roligt.^^ Patrik duschar och jag sitter här och tittar runt lite, tur att de finns så mkt att titta på, bara skit på tv med så där går de inte hlr att kolla. Funderar på om jag ska tjata på patte att han ska hjälpa mig att möblera om, vilket jag inte tror kommer gå vägen. Men isf får jag väl ta till mina egna starka musker och göra de själv då om de ska vara så himmla svårt. Nu ska ja in och skrämma han i duschan :D whooo ^^


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback