kalasas hit och kalasas dit

Klev upp vid halv 9 imorse sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig iordning sen vart de våra bästa år sen skynda mig ner till mormor om jag skulle hinna med dom och titta på huset vilket ja gjorde. Men vilket hus, hua va illa de va asså. Sen for vi upp till mami och åt lite sen for vi hem och felix har somna som en stock. Sitter nu och kickar på tv, går som vanligt inge bra där. I helgen kommer världens bästa malin hem ska bli så myyyys fast de är som de är, lider med dig gumman. Sen på lördag ska vi fira morfar som fyller 70 sen vet ja faktiskt inte vad veckan bjuder på. TVÄTTNING 07.00 på fredag morgon, de blir mys de. Inatt drömde jag en dröm och ville fan aldirg vakna hur bra som helst men ids inte förklara nu. :D Nu ska ja rööka så jag får ner nerverna på jorden igen.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback