fotboll

Mamma ringde och väckte mig vid halv 11 sen for vi in till birsta och bråka lite om min telefon som dom aldrig fixar så nu måste ja skriva ett brev o ch överklaga beslutet och shit. Hittade absolut ingenting jag ville ha förutom ett par super snygga skor, de får väl bli när de bli löning de kanske. Sen for vi hem och jag städa undan lite i köket sen ner till mormor och kolla vad hon gjorde och som vanlig höll hon på att städa ihjäl sig. Åkte hem och gjorde mat sen har vi kolla på fotboll, sverige-malta sverige vann med 1-0 malta gjorde självmål. ;p Nu är patte på bandyträning och jag sitter här och gär ingenting väntar på att de ska börja nånting sevärt på tv,n kanske. Imorrn ska ja in till stan med pappa och greja lite saker sen blir de väl bara hem och inte göra nånting mysa ner sig i soffan typ. Iförrgår kväll fick jag en super ide om att jag och mina käresta skulle möblera om lite i vardagsrummet, han vart inte glad man hjälpte till iaf. Svor och hade sig fatt de va lite jobbigt, jag skratta mest och sa vad han skulle göra.  :P Nu går de ett larm på en bil, förhoppningsvis inte min. Nä nu ska ja gosa ner mig i sängen med älsklingsfelix och bara mysa.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback