smile

Vaknade i morse och gick med felix på dagis sen gick ja hem och greja lite sen for jag iväg och hämtade han och for iväg till pappa och slängde lite saker. När vi va påväg därifrån ringde mami så då for vi upp till henne och fika lite sen for vi hem. Har precis kolla kalrt på greys anatomy, spännande. Funderar på om jag ska åka upp till mami imorrn och sno med mig ludde hem så de finns nånting att göra på dagarna. Patrik är på innebandy och förmodligen gör illa sig nånstanns som vanligt. Annars har dagen varit lugn. Helgen ska också bli lugn, jag orkar aldirg göra nånting nu för tiden ändå. Ska tvätta på lördag sen får de vara nog. Nu ska ja krypa ner och titta på en film och bara mysa.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback