^^

Kvällen igår satt jag och ladda inför dhw, typ 4 minuter i 9 så sloag ja på tv, då gick pattes klocka på datorn fel så då hade de redan varit en kvart, super damp. Aja fick ju se lite granna iaf, sen i morse såg jag avsnitt 2, de är så spännande så ja kan knappt hålla mig. Hua vilken beroendeframkallande serie de där är. Iaf så efter de så såg ja klart vapenbröder, Godkänd, den andra va iaf bättre. Klev upp vid 8 i morse och då fixa patte internet till min dator sååå snällt sen har vi inte gjort så mkt bara varit liksom. Nu sitter vi hät och försöker komma på vad vi ska göra, så himmla tråkigt. De finns absolut ingenting att göra. Ska iaf plocka fram lite kläder till felix sen blir de nog städa ihop lite på hans rum som han ha rivit som vanligt.


^mnkw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback