Desperate Housewives

Ja nu vare ett tag sen de blev nånting, men de ha varit så mkt med sjukdommar och allt annat. Iaf så vaknade vi vid 8 i morse så då fikade vi lite sen gjorde vi oss i ordning och åkte in på birsta och köpte lite presenter till felix satt de är gjort, slipper man göra de sen. Sen for vi hem och la oss på sängen en stund och båda två tvärsomnade som två stockar, jätte skönt. Vaknade vid 17.00 och då gjorde vi lite mat sen har vi bara suttit hemma. Sitter och lyssnar på hockeyn nu, färjestad leder än så länge. Kl är 20.00 och de är bara 1 timme kvar tills Desperate Housewives börjar igen, ska bli så himmla kul, de är ju inte så att man har längtat lite lr. Iaf så kunde ja inte hålla mig igår så ja kicka in på youtube och råkade klicka in mig på avsnittet där man ser vem han gifter sig med. Jag blev så jävla arg på mig själv för de skulle ju vara en överraskning. Aja sagt och gjort. Nu ska ja göra saft till felix sen bädda ner oss och förbereda för kvällens aktiviteter.


^mnkw ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback