PARKERINGSBÖTER ! ! !! ! ! ! ! ! !

Jag säger då de, Q-park är ju helt hjärndöd. Jag stog på parkeringen men ändå har jag lyckas fått parkeringsböter. helt jävla otroligt.!!!!!!!!!!!!!!! Kan man bli mer jävla less just nu. Ska ringa imorrn och se va fan dom håller  på med. Iaf så har patte åkt till niklas och hämtat mitt älskade X-Box som han ha greja klart med nu, så ikväll blir de super mario HEEEELA kvällen. super kul. Va iväg och solade idag så nu är jag brun/röd och fin. :D Felix somnade i soffan vid 5, super trött efter dagis. Så då fick ja bära in han i duschen så han fick duscha lite då brukar han bli pigg efter de. Så nu ligger han i mamma och pappas säng och tittar på tv.b gull pojken min. Imorgon ska jag faktiskt inte göra nånting förutom att ringa Q-Park. ligga och spela super mario bara. :D wiiie. Måste åka upp till mami i morrn på dan och hämta felix filmer som han har glömt där. Får se om vi kanske ska ta och åka på badhuset på torsdag, någon som ska med ?  Nu ska ja leta reda på mina cigg som jag nödvändigtsvis har varit tvungen att tappa bort.

SOV GOTT ! ! ! ! ! ! ! !


^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback