FEEEEEEELIX (L)

Gud jag håller på att dör  rent ut sagt, Felix for till umeå torsdagen som va nu och jag håller på att sakna ihjäl mig. Han kommer hem på torsdag till veckan så då ska vi bara mysa och busa. Funderar starkt på att åka och hämta honom imorrn men så är de något fel på bilen så pappa vill inte att jag ska köra. =/ Vill ha hem honom nu så man har någon att pussa och krama på. Aja iaf så sitter jag här ensam och grejar på håller på fixa iordning lite granna med alla skåp och saker jag har hämta hos mami. Så nu har jag fixa datorn och tv men de finns ju lite kvar att göra ^^ . Undra vad man ska göra senare ikväll då. Någon som har en idé? Nu ska ja fortsätta så jag får huvudet på nått annat änmin vackraste.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback