23.14

Nu är det dax igen att berätta för omvärlden om vad som egentligen händer, vilket är ingenting. Jobbat lite och tvättar och städat så de låter tydligen som de gammla vanliga allså. Även att dom senaste veckorna har jag bott på körskolan så de börjar kännas ganska hemtrevligt nu, lr inte. sååå less att åka dit varje dag men va gör man inte för ett körkort. Iaf så satt vi i soffan ikväll och tittade på när älskade färjestad tog hem den 4.e segern och just då slog de mig att jag har skrivning om en vecka, vilket känns jävligt stressande faktiskt. Men eftersom jag är så lugn och iskall kommer de som de kommer, NOT. Iaf så har dagen inte varit mer än vad ja nyss sa, men imorrn blir de andra bullar. De blir nämligen körskolan som ja ser fram emot så himmla mkt =p Sen blir de bara att ta de lugnt resten av kvällen. Känner att jag måste vila upp mig fall ja måste jobba i helgen :D

Helgen kommer iaf bestå av (om ja inte jobbar) en lugn och sansad miljö med bara sova och slappa. Måste ju bara se melodifestivalen för ja dööööör verkligen om den där carolin af ugglas går vidare, de va fan bland de värsta jag hört. Aja iaf så ska ja göra kvällen nu och bege mig in i dimmorna.

nattinatti och BETE er gott folk. =)

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback