klagomål

Jaha nu fick jag klagomål av  emelie igår att jag är dålig på att uppdatera så de är väl bäst jag gör de då. Har iaf varit i finland nu och de va skoj, as lång med buss och bil iaf trodde aldirg vi skulle komma fram men de gick bra. Nu har ja precis vakna, jag ska jobba nu torsdag fredag lördag natt så de blir ju roligt. Felix har farit till umeå idag, men de va bara en dag så han kommer hem imorrn igen. Niklas ringde igår och frågade om han fick låna min bil ner till värmland för den  drar så lite så de blir billigare så då fick han göra de så nu kör ja skrotbil igen tills på torsdag nästa vecka, lite tufft utan ac faktiskt men de funkar säkert. Nu ska ja hoppa in i duschen.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback