working 9 to 5 (7) =)

Jaha nu sitter man här helt ensam på jobbet i mörkret och försöker komma på vad man ska göra. Dagen har varit så att jag och felix tog med mami på en sväng och hämtade ut lite paket som vi hade beställt sen hem och möblerade lite på felix rum och fixade iordning, sen åkte felix ner till gammelmormor och jag gick och la mig och sov. Vaknade till ett gulligt litet kärleksbrev på bordet från patte att han hade åkt till timrå så de va ju sött. Sen gjorde jag mig iodrning och nu sitter jag här. Imorrn blir det bara hem och sova sen hit igen. Jobbar mån,tis,fre,lör,sön,mån natt så de är en rikitg skit vecka. Men SEN är jag ledig en hel vecka. Då blir man så mkt ledig så man vet inte vad man ska göra. Iaf så tog jag en tvätt-tid idag och tror ni inte på fan att de bara fans kl 07.00, hatar verkligen att tvätta den tiden men vad gör man inte. Iaf så har ja börjat på stora funderingar på om jag ska köpa en ny sängram, för flyttar man sängen lite åt något håll då rasar pinnen under vilken betyder att också hela sängen rasar ihop, inge vidare. Kollade nyss på Paradise Hotel, asså dom är ju inte riktigt klok i huve folk vilken jävla slösaktigt program måste jag ju bara säga. Nu ska jag kika tvättstugan och skala potatis så trollen som bor här får någon mat imorrn.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback