svininfluensan

Ja nu sitter jag här igen, patrik är på jobbet och felix han badar så de ser ut som om jag har mkt att göra just nu. Vaknade vid 10 i morse fikade och sen skulle vi åka in på birsta för felix skulle absolut ha en skateboard så eftersom mamma hans är så himmla snäll då så fick han de. Så nu har han åkt runt hela dan. Imorgon är de söndag och de betyder att  jag ska infinna mig på mitt jobb kl. 21.00 som kanske blir spännande. Man vet aldirg vad som händer och sker där. Köpte ju hela sex and the city boxen för ett tag sen och de tog inte många dagar så hade jag sett klart den, sånt är lite deprimerande faktiskt, så nu måste jag leta reda på nån ny som jag vill se. =) Felix har redan börjat tjata om julen och vad han önskar sig och de är exakt samma som förra året så de blir ju jätte roligt. Jag började faktiskt bli extremt rädd för den här jävla svininfluensan, den finns ju överallt och mammas allt är ju också överallt. Aja vi får hålla oss inne inlåst under ett täcke så kanske de går bra. Nu ropar lill killen.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback