jobbar.

Jaha, nu sitter jag här på jobbet kl är 23:17 och nästan alla sover. Finns inte så speciellt mkt att göra då faktiskt. De händer inte så mkt annars hlr, felix har varit 2 dagar med farmor och farfar sen kom han bara hem en dag och nu ska han iväg med min mormor och morfar och fiska lite. Man får inte träffa sin älskade mkt under sommrarna, alla vill ha han. =) Imorrn är jag ledig så då ska ja nog bara ligga hela dan och samla mig tills nästa gång ja ska jobba. Iaf så ringde malin idag och sa att hon skulle flytta till umeå om 3 veckor så de blir ju lite trist, men finns inte så mkt att göra. Aja nu ska ja återgå till mitt.


är det någon som har lust att göra om bloggen min så varsågod, jag ids fan inte hålla på .

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback