ingen rubrik

Jaha, åter på lindgården då. sitter här och kikar runt på lite bloggar, vilket är himmla kul (not). När jag kom hem imorse och skulle sova tror ni inte på helvetes jävlar att traktorn ska börja med sitt jävla jobb ute och att dom ska klippa gräset också, men låg bara att vänta på att dom skulle börja borra nånstanns. Illa. Imorrn är jag ledig vilket betyder lyx. Kanske ska hitta på nått mysigt med felix, de skulle ju inte vara helt fel. Jag funderade för en stund sen, jag har verkligen mani på att köpa skor men vet ni sist jag köpte ett par? de va i MAJ!!!!!!!! Så nu vilken dag som helst måste de bara inhandlas ett par nya fina klackisar. Skulle även vilja göra nånting med håret, de bara hänger och slänger just nu. De är i den där skit jobbiga längden när de inte går att göra ett fnatt med de. Ska ta och byta tillbaka lite kläder med malin någon dag nu, hon ska ju flytta och jag har allt hennes och hon allt mitt så de kanske inte är de bästa. Nu ska jag kolla om de är nånting bra på tvn . =)



^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback