...................

ja men ibland känns det som om de inte kan bli värre, fick min efterlängtade klänning idag som jag beställde från nelly men självklart så håller jag på att spräcker den med bröstena, vilket jag förstog när jag köpte den men tänkte att man kan ju alltid prova. :) Och sen som om de inte kan bli värre så är de slut på cigg nu i snart 2 timmar så nu har jag jaga iväg patrik på affärn innan jag blir tokig. Dagen har varit regning annars och de har hänt väldigt lite. Imorrn är jag åter på lindgården för att göra min plikt. Första natten är alltid värst sen andra går  rätt bra och tredje är ja super pigg, men de kommer ju alltid en första och den är håååååååååååååård. Också är de så himmla lugnt nu så de händer ingenting på nätterna så dom blir ju faktiskt lite halv långa då. Beundrar mamma som har hållt på i 12 år  med att jobba natt , tänkt hur många första nätter de är. Nä nu ska ja slå på Prison Break och mumma ner mig i en säng. nu kom patte :D:D:D:D:D:D

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback