birsta city.

jaha nu sitter vi här, har absolut ingenting att göra, patte jobbar idag och jag är för en gångs skulle ledig. faktiskt skönt. Funderar på om jag ska ta med mig felix och åka in på birsta en sväng, finns inte så mkt annat och göra faktiskt. Imorrn jobbar jag igen, så himmla glad att jag ska få vara uppe hela helgen. När man är nere så är man helt ensam på bottenvåningen de blir lite långtråkigt, händer inte så mkt där nere faktiskt. Måste ringa till pappa och be han fixa spolarvätska de är helt slut i bilen sen niklas lånade den till värmland, så har varit utan ett tag, har väl haft tur att de har regna så ja inte har behövt nånting. Nu ska ja hoppa in i duschen.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback