14.41

HERREGUD    Igår så skulle vi tvätta mellan 19-22 så Felix gick bort till mormor då som sagt, också började vi och de bara krångla i den där jävla tvättstugan, centrifugen rev sönder en tröja för mig och överkastet så de va ju jävligt lyckat så då vågade ja inte stoppa in duntäckena i den så slängde dom i torktummlarn på en gång och de tog ju inte lite tid. Innan vi va färdig i den berömda tvättstugan va kl 02.00 SUCK. Jag säger det, aldrig aldirg igen att ja ska tvätta där. Fruktandsvärt att dom inte kan ha saker som fungerar, men de är ju nordeken så man förväntar sig inte så mkt då. Iaf så flyttar vi förmodligen till veckan så de ska bli super kul. Nu ska ja sminka mig och torka håret och sen far ja till mami så ja slipper alla baciller som min kära pojkvän har dragit på sig. Ingen lust att bli förkyld nu iaf i allt som händer.
Aja nu ska ja börja med mitt.

^nw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback