22.31

Vaknade vid 10 i morse så då duscahde jag och gjorde mig i ordning sen fikade vi lite. Sen tänkte vi att vi skulle gå ut och åka lite skridskor men de va så himmla kallt så då gick vi till mormor och fika lite. Sen ringde dom och frågade om jag kunde jobba ikväll så då gjorde ja de. Felix stannade kvar hos mormor medans ja jobba så ja han packa lite innan ja for så de känns skönt, inte så länge kvar nu så. iaf så slutade jag vid halv 10 så då åkte jag och hämta felix sen åkte vi hem och gjorde kvällen. Felix är fortfarande vaken och vi sitter och spelar lite tv-spel. Imorrn ska mami och pappa komma förbi så får väl se om dom kanske hjälper mig och packa och greja lite. =) Nu ska ja fortsätta spela lite och kanske fika lite.

jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback