09.47

Nu äntligen är det fredag den 30/1 så de betyder allså att vi ska flytta, ska bli sååååå skönt. Igår va ja med och tittar när patte och dom spela bandy de va ju jätte roligt, sen när vi kom hem så tvättade vi lite lr vi och vi patte gjorde de, ja va så jävla trött så ja somna på en gång. Nu ska jag snart göra mig iordning och fixa de sista innan mami kommer så vi får börja. Igår satt jag och prata med Elajt på msn å han va jätte sugen att hjälpa till att flytta, har aldirg varit med om att någon har fråga om dom får vara med, alla brukar vilja slippe de. :D men självklart så snäll som ja är är all välkommen :D de blir ju bara mindre bära för mig ;) Nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig iordning.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback