21.28

Vaknade i morse och satt väldigt länge och funderade på om ja skulle städa idag, men som vanligt så vart de inte de. Utan jag och min självaste mormor for in till IKEA och kika lite, och som vanligt hitta ja en massa skit som ja köpte hem, finns alltid nånting som behövs. Jag blev nästan chockad själv när jag valde att handla saker istället för kläder och skor, lite weard faktiskt. Sen åkte vi hem och ja plocka upp allting och gjorde i ordning. Sen kom patte hem och då åt vi sen kom cicci och niklas och hämta mina snowboard skor, cicci skulle låna dom när dom far till åre i helgen så ha så roligt ni då.sen så tro de lr ej så städade vi. lycklig, de är så jobbigt när man måste sätta igång men när de väl är klart då är de en stor lättnad.:D

Imorrn ska vi ut till timrå för sjävlaste söt nellie ska döpas, så de blir skoj. ska även träffa pattes morfar för första gången så de är ju lite spännande faktiskt. =) Sen på kvällen har väl patte bandy match så de blir ju jätte roligt. Iaf så på söndag så ska vi åka ut till mami och fira henne för hon fyller år på måndag, men de vart söndag för alla jobbar och har sig, va vet ja. Nu ska jag lägga mig i soffan men täcke och kudde och kolla på The Pacifier som är på 5.an ikväll.

Ha en gudomligt skön kväll och håll er hyffsat nykter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback