21.11

ÄNTLIGEN kom gubben idag och aktiverade internet, så nu har vi äntligen de igen. Idag har dagen varit jävlig kall. Först klädde ja på mig för ja skulle gå ner till pizzan och köpa cigg sen när ja kom fram så hade dom slut för dom skulle öppna typ en kiosk så dom skulle få in om 2 veckor, då vart ja lite pist off. Då bästämde ja mig för att ta den där älskade bussen till ica maxi och köpa och de va ju inte lite jävla kallt. Och även när ja hade köpt cigg så funkade inte tändar jäveln så så lyckat vart de alltihopa. Kom iaf hem och då gjorde vi mat jag och Felix sen titta vi lite på Rasmus på luffen. Nu har han gått och lagt sig och ja sitter här. Imorrn kommer mami och pappa och ska hjälpa mig och borra lite så ja får sätta upp lite tavlor. Sen på kvällen ska vi åka lite skridskor. skojj skojj. Och på Lördag fyller pappa år så vi ska på badhuset lite med Felix och roa oss. Patte är på  bandyn och jag ska kolla på dhw för då gå ju att tanka nu :D jipppppi.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback