12.15

Igår så vare tänkt att vi skulle åka in till stan sanna och jag direkt när dom öppna men som vanligt sover människan hur länge som helst, så va väl inte inne förns vid halv1-1 nångång. Hittade hur mkt fint som helst men de slutade med en svart klänning/tröja vilket man känner för. Hittade även typ en tjocktröja som va typ en väst fast ändå inte som va super mysig så den måste ja verkligen åka in och köpa nån dag. Sen som vanligt så hittade ja hur mkt skor som helst som ja bara skulle kunn aköpa upp allihopa. Men köpte 2 st förra veckan och patte tycker ja är en skobög så ja får väl vänta tills nästa vecka iaf ;) Drog och åt på subway och sen tog vi bussen hem. Sen när ja kom hem va de meningen att jag och patte skulle dra på bio men så vart inte fallet, va hur trött som helst så vi slog på en film sen minns ja inge mer,



sen i morse vaknade jag vid halv 9 så då fösökte ja väcka patte och då slog han mig i sömnen så nu har ja skit ont i nacken. Sen ringde ja till mami för vi skulle åka på badhuset med Felix, men då hade reningsverket gått sönder så då blev de ingenting med de. For bort till birsta en snabbis och gjorde de som skulle göras, sen for vi bort till mommen och fika lite. Hon lagade även min jacka som hade gått sönder. tacktaack. :D Kom typ nyss hem och då hade patte dragis på bandy träning så ja ska väl försöka få tag på min andra halva.Kvällen kommer förmodligen att innebära stan vilket säkert blir trevligt. Fast som de ser ut nu om man tittar ut genom fönstret så ser de inte så trevligt ut, de blåser som satan och snön bara far. Nu ska ja ringa. hej .

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback