turen på min sida som vanligt. ?!

Allting går så himla bra nu, min mobil är inne på lagning och då låna ja en mobil av mamma som ja givetvis tappade bort laddaren till, sen hittade jag en skit mobil men den är ju helt knäpp de bara tjuter också bryter den samtalen, sen har låset på bilen gått sönder så de går inte att tanka lr nånting så nu är allting frid och fröjd och om inte de räcker så ringde micke och väckte mig vid 10 sen ringde mami vid 12 blir man lite trött lr. Väntar på att patte ska komma hem så ska vi åka och köpa en present till mormor satt de blir gjort sen blir de tårta och förhoppningsvis en väldigt tidig kväll när ingen stör. Igår drog ja ner ett spel men de funkar inte de är nå helt knäppt så patte skulle titta på de när han kom hem. Måste ner i tvättstugan idag och ta en tvättid så ja får tvätta nångång. Annars rullar allting på turen på min sida och riktigt vinter väder. =) Knäet börjar faktiskt kännas lite bättre, lite svårt att gå i trappor än man snart springer man maratooooon. Funderar på om jag kanske ska städa ihop på felix rum, de är ju inte så att vi gör de typ 300 gånger om dan och nu har han rivit stället igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för birsta city.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback