sjuuuuun g

Vaknade vid 09.15 då gick vi ner och fika sen har vi kolla lite på playhouse disney och nu sitter vi h och gör ingenting, funderar på at gå ut en sväng. Ikväll ska vi iväg till micke och kramas med sussie ' wiiie . Finns fan ingenting att göra på dagarna, de är så fruktansvärt tråkigt. Kanska ska ringa och kolla om älsk är vaken, vilket jag inte tror än. Mami sover, hon har jobbat vilket gör allting mer tråkigt, då kan man inte föra liv de är så man får tassa på tå för hon är så lättväckt. Nu ska jag vi klä på oss och gå ut en sväng och försöka bli brun i de gråa vädret. Nu när jag skriver om att bli brun kom idén upp att man kanske ska åka och sola sen när mami vaknar. Inte direkt så jag kan ta med mig felix. :D AJa.....


^mknw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback