ro ro ro din båt

Ja igår for vi upp till mamma för pappa skulle åka till örebro och mamma skulle jobba så vi passa luddeman lite. Dagen har varit händelselös som vanligt, greja på med de vanliga bara. Är helt slut i kroppen så jag och felix har lagt oss och titta på pippi nu och bara myser. Åkte iväg och köpte kina mat idag, hur gott som helst. mmmmmh. Imorrn ska jag förmodligen bara hoppas på att pappa kommer hem i tid så han kan åka och hämta min frys som jag har köpt av micke. Har en sån liten frys hemma så har köpt en till. =) På Torsdag kommer löööön så då blir de ikea och köpa lite saker som man behöver, ska gå i flera timmar så jag hinner se allting. :D Kul när de blir nya saker hem. Fick även ett brev från chefen, alltid när vi har sommarjobbat så får vi alltid en biobiljett för tack och blablabla, men denna gång fick vi beställa en bok, så de va ju lite kul med nånting annat, går ju aldrig på fast man har biobiljetter hemma. Nä nu ska jag kramas med min lilla favorit kille.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback