mini semester.

Jaha, nu har jag varit hos mami nästan en hel vecka, skönt att bara komma bort från allting och bara gå och inte finnas till. Som en liten mini semester. Lungt på jobb fronten nu, brukar alltid bli så efter semestern. Igår va vi in till birsta, jag skulle kolla efter en höstjacka åt felix. Hittade en jätte fin för 300 så då tog jag den och när vi kom till kassan så tog hon bara 200 för den, så ibland har man tur :D Köpte även lite annat små pyssel. Idag har vi bara legat och inte gjort speciellt mkt, mami for på jobbet för en stund sen, kul för henne. =) Imorrn får jag se vad som händer, kanske blir en lugn dag då med. Nu ska jag kolla lite på tv. =)

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback