krogen

Ja gårdagen började med att vi hämtade felix på dagis sen skjutssa vi ut han till timrå och hämta malin sen for vi hem och förfesta kom lite folk så vi satt och surra, sen bar de av in till krogen och de va ju ganska roligt. For hem vid 5 nånting så då tog de inte många min innan jag sov. Vaknade vid 10 av att mitt knä höll på att gå sönder, som vanligt när jag går ut vaknar jag alltid på morgonen med någon smärta. Iaf så har ja skit ont, precis som om de låser sig av och till. Nu sitter patrik och trycker i sig chips och unnar sig säger han ;) . Har iaf inte hittat laddaren än till mobilen så de är fruktansvärt jobbigt, håller på att få psykbryt här.  Nu ska jag nog ta och krypa ner till kojjs, de ska bli såååå SKÖÖÖNT.





^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback