kallt

Gårdagen bjöd på inte allt för mkt, lugnt hela dagen sen kom elajt hit en sväng på kvällen och surra. Patte skjutsa Frida till stan, typ allså ingenting. Den här dagen blir nog en  inne dag, så fruktansvärt kallt ute, hua. Ska nog städa ihop lite nu sen blir de bara myyyys. Snart är de vecka igen, och de är ju bara hoppas att jag inte ska jobba nånting pga mitt knä som gör skit ont. Funderar på om jag ska se om sex and the city serien igen, den är faktiskt ganska rolig. Sanna ringde igår vid halv 11 och trodde jag skulle gå ut med henne men ack va hon bedrog sig. Håller mig hemma jag, men idag äre jag som mår bra och inte hon sååå skönt. Nä nu ska ja göra ett ryck.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback