ingen telefon

Igår va jag på ikea och handla massssor med saker hem, så allting vart bra till slut. Innan jag for in på ikea igår dog min telefon och har inte hitta laddaren än, så nu sitter jag här helt ensam utan mobil, de är ju super kul. Hittar inte datakabeln hlr så ja kan ladda genom datorn, går illa för mig idag. Patrik jävlades imorse som vanligt när jag skulle se Paradise Hotel, men nu är de slut och nick och dianan vann så de va ju bra. =) Just nu är våra bästa år på tv, ids inte titta de händer ingenting just nu känns de som. Ikväll ska felix åka till farmor och farfar och mysa på i husvagnen och vi ska väl hitta på nånting, elajt är ju och hälsar på så dom ville väl ut antar jag. Nu ska jag gå ut och röka så går de 5 min av dagen.

VILL NI NÅNTING SÅ RING PÅ HEMTELEFON !  ! ! ! !


^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback