allt och mest ingenting

kl är 03.48 och jag sitter på lindgården och gör min plikt. Natten har varit lugn och fin alla sover som stockar. Malin ringde förut, hon ska komma ut imorrn så vi får byta tillbaka lite kläder och grejer. Annars ska jag sova som en stock hela dan. Hem och kura ner mig bredvid älsklingen, gooos. Ha vare hos mami igår och idag så felix har satt upp studsmatta och gungor där så nu är de full fart på lilla grabben. Även att de vart en diskution idag eftersom han vart arg. Jag sa åt han fatt han gjorde nå bus och då vart de liksom bara värre. läs och skåda en snart fyllda 4-årings buserier.

Felix - mamma, titta vad som har hänt. också höll han upp min sko
Jag - va äre? vad har du gjort med skon ?
Felix - de är vatten i den men de va inte jag, de va robin. (låssas kompis)
Jag - hur kom de vatten i min sko?
Felix - Robin tog den stora vattenkannan
Jag - Bara så du vet så såg tomten vem de va som gjorde de och den får inte julklappar.
Felix - Mamma, de va nog jag som gjorde de.

Lilla busungen min hade tagit min sko och tömt en hel vattenkanna med vatten i den. Så skorna va ju inte lite blöt när jag skulle åka på jobbet. Men han vart lite rädd att han inte skulle få några julklappar.

Aja iaf så skulle malin komma ut imorrn då sen på lördag ska vi åka in på selånge och felix ska åka jätte mkt karuseller säger han, så de blir nog kul. Sen förra året köpte jag som ett par ballerina foppatoffler till mami som hon jobbar i, jag har lika dana men dom är så jävla utsliten att de går snart inte att gå i dom, så måste kika om jag hittar några nya.


Patte är ute och åker med Christian så kanske ska ringa och höra vad dom har för sig, förra gången dom va ute och åka när jag jobbade for dom till huddik och köpte en kaffe. Verkar som om dom kanske inte har allt för mkt att göra.

Nu ska jag kolla till mina små ansvar som sover.

^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback