möblering, tvättning och sagostund

Dagen började som vanligt med att vi klev upp och gick till dagis sen så kolla jag och patte klart på en film vi har hållt på och kolla på i 3 dar skit sorlig på slutet. Sen vid 15.00 så började vi tvätta och mormor gick och hämtade felix satt de gick fortare. men sen tror ni inte att ÄNTLIGEN gick älsklingen med på att möblera fast jag har tjatat i 2 veckor nu. Han va ruskigt arg och gick runt här och skrek och va svettig, lite kul faktiskt. Jag gjorde allt i min makt för att reta upp han lite extra. ;) Nu har han åkt på bandyn och felix och jag sitter här och väntar på att han ska komma hem. Imorrn blir de en tidig morgon, mami kommer hit imorrn vid 07.00 när hon har slutat jobbet så ska jag skjutsa hem henne sen ska ja ta bilen för jag måste fixa massa saker. Ska även försöka få upp patte då så han följer med vilket kan va ganska omöjligt, :D Nu vill felix att jag ska läsa en saga för han så vi får göra kvällen nu.=)

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback